Warner Bros. wybrał TCC na partnera w tworzeniu programów lojalnościowych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 14 stycznia 2014 13:08

TCC, firma specjalizująca się w opracowywaniu programów marketingowych dla detalistów, ogłasiła rozpoczęcie współpracy z Warner Bros. Consumer Products.

TCC otrzymało prawo do tworzenia programów lojalnościowych wykorzystując wizerunek postaci z Looney Tunes, Scooby-Doo, Tom i Jerry, Flintstonów, DC Comics Super Heroes oraz Hobbita. Bohaterowie znanych serii staną się twarzami kampanii promocyjnych, w tym programów opartych na natychmiastowych nagrodach, zamianie punktów na nagrody oraz gier i ofert typu „spend and get" w hipermarketach, supermarketach, na stacjach benzynowych, w sklepach sprzedaży detalicznej oraz marketach z wyposażeniem wnętrz na terenie całej Europy.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane