Warszawska kampania marki Królewskie

Autor: pr 21 marca 2013 14:30

Na początku marca br. w Warszawie ruszyła kampania marki "Królewskie". Jej hasło przewodnie „Miasto moje..." pojawia się w różnych miejscach stolicy, w tym na pociągach, dworcach i w przejściach podziemnych a także w sklepach detalicznych, super i hipermarketach oraz pubach.

To kolejna kampania marki regionalnej „Królewskie" nawiązująca zarówno do Legii jak i Warszawy. Jej motyw przewodni „Miasto moje..." budzi wiele skojarzeń z tym, czym dla mieszkańców jest Warszawa: tętniącą życiem i energią, magnetyczną metropolią, miastem nieobojętnym jego mieszkańcom, tyglem nowoczesności, tradycji i oczywiście piłki nożnej. „Królewskie" podkreśla w ten sposób bliski związek marki z Warszawą i jej mieszkańcami.

Najnowsza akcja komunikacyjna „Królewskiego" pokazuje Warszawę w trzech odsłonach: nowoczesnej (panorama centrum stolicy), historycznej (okolice Zamku Królewskiego) i piłkarskiej (stadion Legii). Te motywy pojawiają się w marcu i kwietniu br. w prasie i na billboardach w Warszawie. Już dziś można je zobaczyć w m.in. metrze, na przystankach autobusowych i tramwajowych, na dworcach kolejowych czy autobusach. Także niektóre składy podmiejskich pociągów straciły swój charakterystyczny pomarańczowy kolor, przybierając barwy „Królewskiego". Jednak największą ekspozycję marki można mogą podziwiać w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc Stolicy - w podziemiach przy Rotundzie, pod skrzyżowaniem ul. Marszałkowskiej i Al. Jerozolimskich.

Tej wielopoziomowej kampanii reklamowej towarzyszy aktywacja w sklepach, która jest oparta na mechanizmie „buy and get". Na konsumentów „Królewskiego" czekają szklanki z logo Królewskiego i kolażem najbardziej charakterystycznych dla Warszawy miejsc (za 5 zakupionych piw „Królewskie) oraz otwieracze w kształcie szklanki „Królewskiego" (za 4 „Królewskie").

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane