Wartość Alibaby zwiększyła się z 65 do 87 proc. wartości Amazona

Autor: Puls Biznesu 18 sierpnia 2017 11:13

Trwa walka o miano największej na świecie firmy e-commerce. Na razie na czele rankingu jest amerykański Amazon, ale po piętach depcze mu gigant z chińskiego rynku, koncern Alibaba Group Holding - informuje Puls Biznesu.

Wartość Alibaby, największego sprzedawcy online w Chinach, którego akcje notowane są na giełdzie w Nowym Jorku, zwiększyła się z 65 do 87 proc. wartości Amazona.

Kapitalizacja rynkowa potentata zza Wielkiego Muru gwałtownie podskoczyła po dorocznej konferencji inwestorskiej, na której zaprezentowano prognozę zakładającą 45-49 proc. wzrost przychodów w roku finansowym.

Więcej w Pulsie Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane