Wartość marki Biedronka wzrosła o 355 mln zł

Autor: pr 28 listopada 2014 15:54

Biedronka po raz trzeci została laureatem rankingu najcenniejszych polskich marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita" i firmę Acropolis. Zajęła trzecie miejsce, odnotowując wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku o 10 procent.

Od pierwszej edycji rankingu, która miała miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła o 3,1 mld zł, a w porównaniu z wynikami z 2013 roku - o 355 mln zł do poziomu 3 311,1 mln zł. Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, która znalazła się w pierwszej dwudziestce rankingu. 
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Wioletta 2014-12-02 16:20:07

    I z czego tu się cieszyć?! Portugalczycy orzą nasz rynek, a my zadowolimy się małymi sklepami, gdzie właściciele stoją za ladą!!!To jest najcenniejsza portugalska marka!!! Polacy są tutaj wyrobnikami i niewolnikami. Po prostu straszne!!!!!

  • wojciech 2014-12-01 16:44:20

    Moje pytanie do organizatora konkursu brzmi w tym rankingu polskich marek ktore miejsce zdobyl lidl i statoil

    A tak powaznie Biedronka nie jest polska marka !!!!!!tylko portugalska

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane