PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wartość sprzedaży w supermarketach wzrosła o 0,7 proc., hipermarkety ze spadkiem o 2,8 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 4 września 2015 12:40

Wartość sprzedaży w supermarketach wzrosła o 0,7 proc., hipermarkety ze spadkiem o 2,8 proc. fot. shutterstock

Według danych firmy Nielsen wartość sprzedaż w I kw. 2015 r. w segmencie supermarketów wzrosła o 0,7 proc. w stosunku do roku ubiegłego, natomiast w segmencie hipermarketów spadła o 2,8 proc.

Według GUS sprzedaż detaliczna w tym okresie wzrosła o 6,1 proc.

Największy wzrost sprzedaży od początku 2013 r. supermarkety notowały w drugim kwartale ubiegłego roku - aż o 10,4 proc.
Od 2013 r. wskaźniki kształtują się następująco: I kw. 2013 r. 5,8 proc., II kw. 2013 r. - 0,1 proc.; III kw. 2013 r. 4,7 proc.; IV kw. 2013 r. 3,6 proc. I kw. 2014 r. 1,1 proc., II kw. 2014 r. 10,4 proc., III kw. 2014 r. 3,1 proc., IV kw. 2014 r. 2,7 proc.

W przypadku hipermarketów spadki sprzedaży notowane są już od 2013 r. i wyglądają następująco: I kw. 2013 r. - 5,1 proc., - 6,9 proc. w II kw. 2013 r., - 4 proc. w III kw. 2013 r., - 3,8 proc. w IV kw. 2013 r., - 4,9 proc. w I kw. 2014 r. - 0,3 proc. w II kw. 2014 r.; - 4,7 proc. w III kw. 2014 r. - 4,1 proc. w IV kw. 2014 r.

W przypadku supermarketów badano następujące sieci:: Carrefour<2500 mkw., Carrefour Market,
Simply Market, E.Leclerc<2500mkw., Intermarche, Netto, Polomarket, Stokrotka, Tesco <2500mkw.

Hipermarkety: Real, Auchan, Tesco>2500 mkw., Carrefour>2500 mkw., E. Leclerc>2500mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Olek 2015-09-07 08:21:58

    Najbardziej pozytywne zmiany zachodzą moim zdaniem w Polo, więc myślę że zasłużyli na te wzrosty.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane