Wasa reklamuje pieczywo na listach zakupów

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 4 kwietnia 2012 13:01

Wasa reklamuje pieczywo na listach zakupów

Reklama chrupkiego pieczywa marki Wasa zachęca do zdrowej diety Polaków korzystających z elektronicznych list zakupów. Przekonuje konsumentów, że pieczywo Wasa to podstawowy składnik zdrowej diety.

1 kwietnia ruszyła mobilna kampania reklamowa firmy Barilla. Właściciel marki Wasa, zachęcając do chudnięcia z przyjemnością, prezentuje ofertę chrupkiego pieczywa bezpośrednio na telefonach komórkowych konsumentów. Po kliknięciu w komunikat reklamowy konsument może zapoznać się z produktami marki. Na ekranie telefonu w wygodny sposób prezentowanych jest kilka rodzajów pieczywa wypiekanego z mąki pełnoziarnistej. Reklama wyświetla się po zapisaniu na liście takich produktów jak: chleb, bułki, bagietka czy pieczywo.
Dzięki innowacyjnej formie marketingu firmy Listonic, Wasa dociera z komunikatem do konsumentów w dwóch najważniejszych momentach: podczas planowania zakupów i kiedy zapadają decyzje zakupowe, czyli między sklepowymi półkami. Listy zakupów stały się nowym, skutecznym nośnikiem reklamowym, pozwalającym na doskonałe targetowanie przekazu reklamowego.

Listonic to system zarządzania domowymi zakupami poprzez listy zakupów tworzone za pomocą darmowej aplikacji mobilnej oraz w Internecie na stronie listonic.com. Z aplikacji korzysta już ponad 170 tysięcy użytkowników, co stawia Listonic w czołówce polskich aplikacji mobilnych w kraju pod względem ilości pobrań. Zalety Listonic, jako medium reklamowe dostrzegli: Real, Carrefour, Delikatesy Alma, a także znaczący producenci FMCG, m.in.: Unilever, Indykpol, Tchibo, Kraft Foods, Kupiec, Barilla, Frosta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane