Wawel promuje czekoladę o smaku mleka z tubki Milkizz

Autor: pr 7 października 2016 15:07

Wawel promuje czekoladę o smaku mleka z tubki Milkizz Fot. mat.pras.

Z początkiem października Wawel wystartował z komunikacją debiutującej w ofercie pozycji – czekolady Milkizz. To ekstra mleczna czekolada  z oryginalnym i jedynym na rynku nadzieniem o smaku mleka z tubki.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy kampania, której motywem przewodnim są chwile spędzane z przyjaciółmi – istotne zwłaszcza dla nastolatków, czyli grupy docelowej produktu. Kampanii towarzyszy hasztag #MilkizzTime, odwołujący się do niezapomnianych chwil spędzanych z najbliższymi.

Czekolada Milkizz to nowość w ofercie Wawelu. Nowy wariant czekolad Wawel występuje w aż pięciu opakowaniach, których layout nawiązuje do uwielbianych przez młodzież selfies.

Wyjątkowy smak mleka w tubce, doceniany szczególnie przez młode pokolenie, stał się inspiracją do stworzenia komunikacji skoncentrowanej wokół najważniejszych potrzeb młodych – budowania relacji z rówieśnikami i spędzania czasu z przyjaciółmi. #MilkizzTime to właśnie czas, w którym chcemy pokazać swoją radość, dzieląc się nią z całym światem, robiąc selfie i udostępniając je innym. Każdy nastolatek ma własny #MilkizzTime, rozumiany tylko przez najbliższe grono, a chwile te łączy smak czekolady Milkizz.

Wawel zaprasza nastolatków do wspólnego dzielenia się niezapomnianymi chwilami poprzez udział w konkursie na Facebooku pod hasłem „Twój #MilkizzTime”. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wysłać zdjęcie lub filmik obrazujący własny #MilkizzTime. Na autorów najciekawszych prac czekają atrakcyjne nagrody, takie jak kamera GoPro, bony o wartości 500 zł każdy na zakupy odzieżowe, selfie-sticki oraz zestawy słodyczy. Konkurs będzie realizowany na profilu Wawel na Facebooku. Akcja rozpocznie się 21 października i potrwa do 13 listopada 2016 r.

Wprowadzeniu czekolady Milkizz do sprzedaży towarzyszy mocne wsparcie promocyjne, obejmujące zintegrowane działania w social media (Facebook, Snapchat). W ramach kampanii realizowane będą także akcje konsumenckie, w tym akcja samplingowa, w której do odbiorców trafi aż 1 000 000 produktów oraz degustacje w sklepach i materiały POS.  Czekolada Milkizz bierze udział w akcji „Z miłości do radości”, w której punkty z produktów można wymieniać na gwarantowane nagrody rzeczowe i wspierać organizacje charytatywne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane