Wędliny marki Balcerzak i Spółka z promocją w telewizji i internecie

Autor: pr 1 października 2015 14:00

Marka Balcerzak i Spółka, producent wędlin długodojrzewających i podsuszanych, rozpoczęła działania komunikacyjne w telewizji i w internecie. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii reklamowej i sponsoringowej odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Wystartowała kampania reklamowa realizowana przez producenta wyrobów mięsnych – firmę Balcerzak i Spółka, mająca na celu zaprezentowanie konsumentom walorów marki oraz jej produktów.

Kampania zakłada obecność w telewizji ze spotami 30” i 15” emitowanymi w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, jak również działania sponsoringowe na antenach stacji tematycznych Polsatu.

Działania komunikacyjne w mediach potrwają do świąt Bożego Narodzenia. Za planowanie i zakup mediów dla marki Balcerzak i Spółka odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane