Według 95 proc. Polaków zakupy przez internet oznaczają oszczędność czasu

Autor: dlahandlu.pl/PR 16 grudnia 2010 09:54

69 proc. ankietowanych Polaków planuje w tym roku zakup prezentów świątecznych przez Internet - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie firmy Symantec, właściciela marki Norton. Jak wynika z badania, Internet stał się w Polsce podstawowym źródłem poszukiwania świątecznych prezentów. W sposób tradycyjny chętniej kupujemy jedynie: biżuterię, kosmetyki, odzież i obuwie oraz artykuły spożywcze.

Ankietowani uważają, że zakupy online to przede wszystkim oszczędność czasu (95 proc.), pieniędzy (94 proc.) i większa dostępność produktów (90 proc.).
Wśród powodów, które powstrzymałyby ich przed zakupami w sieci, respondenci zwracają uwagę na chęć obejrzenia i wypróbowania produktu (44 proc.) oraz obawy o proces dostarczenia produktu pocztą lub firmą kurierską (42 proc.). Co trzeci z nich boi się, że może stać się ofiarą cyberprzestępców, a jego dane mogą zostać wykradzione.
W tym roku ankietowani planują wydać na prezenty świątecznie średnio 523 zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane