WeriOn umożliwi interakcję z klientem przemieszczającym się pomiędzy półkami

Autor: pr/dlahandlu.pl 16 maja 2017 09:20

WeriOn umożliwi interakcję z klientem przemieszczającym się pomiędzy półkami fot. materiały prasowe

Czy można wejść w interakcję z klientem przemieszczającym się pomiędzy półkami sklepowymi? Czy można w obszarze półki sklepowej przedstawić klientowi informację o promocji towaru, lub zmienić preferencje klienta, co do wyboru produkt? Dzięki nowemu rozwiązaniu polskiej firmy z Rzeszowa - już tak.

Urządzenie WeriOn, o którym mowa składa się z dwóch elementów. 10-cio calowego urządzenia - sprawdzarki cen z ekranem dotykowym i rozbudowanego oprogramowania służącego do konfiguracji oraz zarządzania informacjami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.

Dzięki rozwiązaniu uzyskujemy możliwość interakcji z klientem stojącym przed weryfikatorem, ponieważ klient podchodzi specjalnie do urządzenia, aby sprawdzić cenę. Jest to idealna chwila na zaprezentowanie klientowi dodatkowej informacji promocyjnej dotyczącej danego skanowanego produktu, lub wyświetlenie dodatkowej informacji o innej marce, która na podobny produkt oferuje lepszą cenę. Możemy tutaj zbadać również zadowolenie klienta zadając pytanie czy promocja wzbudziła jego zainteresowanie (dotykowy ekran urządzenia to umożliwi).

W czasie pomiędzy kolejnymi sprawdzeniami cen towarów, na ekranie urządzenia możemy prezentować filmy i inne materiały reklamowe.

Dodatkowo klient może sprawdzić ilość punktów w programie lojalnościowym podkładając pod czytnik kod kreskowy zapisany na karcie klienta i następnie wybrać produkt z katalogu prezentów, na który wyświetlona zgromadzona na karcie ilość punktów będzie wystarczająca.

Standardowe sprawdzarki cen, które obecnie funkcjonują lub są instalowane w sklepach, nie mają możliwości wyświetlania materiałów reklamowych ani interakcji z klientem. Nasze rozwiązanie to umożliwia, więc tak naprawdę daje dodatkową powierzchnię reklamową w sklepie gdzie nigdy takiej powierzchni nie było.

Produkt sprawdza się bardzo dobrze również w miejscach gdzie klient chciałby sprawdzić skład produktu, zawartość alergenów lub konserwantów (np. stoiska z wędlinami).

Sklep może zarabiać na emitowanych na ekranie sprawdzarki materiałach reklamowych, lub przekierowaniach klienta do produktu konkurencyjnego. Oprogramowanie posiada zaawansowane funkcje tego typu powiązań, ustalania harmonogramu emisji materiałów oraz opcje rozliczenia dostawców reklam z ilości i czasu emisji reklam. System jest zintegrowany z większością spotykanego na rynku oprogramowania sprzedażowego, dlatego jest prosty i przyjazny w instalacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane