PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Westwing.pl otworzył pierwszy sklep stacjonarny

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2016 11:05

Westwing.pl otworzył pierwszy sklep stacjonarny fot.westwing.pl

Westwing Home & Living, klub zakupowy z produktami do wyposażenia i dekoracji wnętrz, otworzył sklep w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Jest to pierwszy sklep stacjonarny tej marki – dotychczas firma sprzedawała meble i dodatki do domu wyłącznie w internecie. Asortyment w otwartym salonie, podobnie jak na stronie Westwing.pl, będzie regularnie się zmieniał.

REKLAMA

Westwing Home & Living otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny w listopadzie br., 5 lat od momentu rozpoczęcia działalności na polskim rynku e-commerce. W Polsce – Westwing.pl ma ponad 1,7 mln użytkowników. - Liczymy na to, że dzięki obecności w jednym z największych centrów handlowych w Polsce uda nam się pozyskać nowych klientów, zwiększyć obroty i umocnić naszą pozycję w branży wnętrzarskiej” – wyjaśnia Tomasz Kasperski, dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową.
Z badań przeprowadzonych przez Gemius1 wynika, że ponad połowa Polaków preferuje
tradycyjne kanały sprzedaży i nie robi zakupów w internecie. Przemysław Kowalewski,
dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową, przyznaje, że
otwierając sklep stacjonarny, firma chce zachęcić nowych klientów, którzy dotychczas nie
kupowali online, do korzystania z oferty Westwing.pl: „Meble i dodatki do domu Polacy kupują raz na kilkanaście lat, dlatego chcą mieć możliwość dotknięcia i obejrzenia przedmiotu przed zakupem. Dotychczas było to niemożliwe, bo w naszej ofercie można znaleźć produkty z całego świata, które często nie są dostępne w żadnym innym miejscu w Polsce. Mamy nadzieję, że klienci przeglądający ofertę w warszawskiej Arkadii, przekonają się także do kupowania na stronie Westwing.pl.”

Codziennie na stronie Westwing.pl pojawia się ok. 1000 nowych produktów, dostępnych w niewielkich ilościach i tylko przez kilka dni. Marta Suchodolska, dyrektor kreatywna Westwing: „Stworzyliśmy unikalny koncept sprzedaży stacjonarnej, który zakłada częste zmiany w asortymencie. Podzieliliśmy sklep na kilka stref. W każdej z nich prezentujemy meble i dodatki w wybranym stylu. Co dwa tygodnie wymieniamy jedną stylizację, a do pozostałych wprowadzamy nowe produkty. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach."


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA