REKLAMA
REKLAMA

Wiceprezes Alma Market: Aby osiągać zyski, trzeba zmieniać strategię sprzedaży

Autor: TVN CNBC 16 maja 2013 13:19

Ten rok nie powinien być dla nas zły i dla handlu detalicznego też - mówi w rozmowie z dziennikarką TVN CNBC Mariusz Wojdon, wiceprezes Alma Market. Przyznaje jednak, że aby osiągać zyski, trzeba zmieniać strategię sprzedaży, gdyż klienci przestawili się na niższe ceny.

REKLAMA
Delikatesy Alma Market zanotowały w I kwartale tego roku 5-proc. wzrost sprzedaży.

- Zeszliśmy z cenami niżej, bo taki jest rynek i oczekiwania, ale nadal mamy towary wysokiej jakości z wysokimi cenami. Delikatesy Alma działają w takim segmencie, że kryzys jest dla nas trochę mniej odczuwalny. Nawet jeśli notujemy odpływ klienta, jest on nieznaczny, a i tak koszyk zakupów nam rośnie. Przez szeroki wybór towarów poprawiamy marżę. Teraz rośnie rynek konsumentów świadomych, zwracających uwagę na jakość towarów, gdyż wola kupić mniej, chociaż za wyższa cenę - mówi Mariusz Wojdon.

Delikatesy Alma maja obecnie 38 sklepów w całym kraju, a ich liczba w tym roku jeszcze się zwiększy. - Jest to bardzo dobry czas na uruchamianie nowych sklepów - mówi Mariusz Wojdon. Otwieramy kolejne dwa w warszawskim i gdyńskim CH Klif, a do końca roku powstaną jeszcze 3 delikatesy Alma, zlokalizowane w Krakowie, Warszawie i Olsztynie.

Uruchamianie nowych sklepów, zdaniem Mariusz Wojdona, jest w obecnym czasie opłacalne. - Nakłady inwestycyjne są teraz nieco niższe, potaniały czynsze, tańsze są też dobra inwestycyjne. W handlu detalicznym wszystkie wiodące sieci zmieniają spoób działania, ale inwestują - podsumowuje Mariusz Wojdon.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA