Wiceprezes Asseco o koncepcji sklepu idealnego

www.portalspozywczy.pl 29 lipca 2015 09:26

Wiceprezes Asseco o koncepcji sklepu idealnego Piotr Masłowski, Asseco

O koncepcji Perfect Store czyli tzw. sklepu idealnego zakładającej, że poziom sprzedaży osiągany przez producenta w sklepie detalicznym, w znaczącym zakresie zależny jest od stopnia realizacji ustalonych standardów działania opowiada Piotr Masłowski, wiceprezes zarządu w Asseco Business Solutions S.A.

 Za pomocą naszej aplikacji użytkownik może np. dokonać wyboru klientów, jakich ma odwiedzić i którzy np. nie spełniają do tej pory wymaganego standardu. Następnie system umożliwia ocenę sklepu w takich kategoriach jak np. dostępność towaru w danym miejscu, ułożenie produktów na półce, widoczność cen oraz ceny zgodne z sugerowanymi przedziałami, ustawienie ekspozytorów w sklepie, zapewnienie odpowiedniej jakości materiałów POS (np. czyste lodówki mogą zwiększyć sprzedaż napojów o kilka czy kilkanaście procent!), zastosowanie dedykowanej promocji i dopasowanie do niej materiałów reklamowych, itd. wyjaśnia Piotr Masłowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane