REKLAMA
REKLAMA

Wiceprezes BGŻ na VI FRSiH: Ważne są inwestycje producentów we własną markę

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2013 12:26

Jeśli chodzi o promowanie polskich marek i osiągnięcie pozycji na rynkach nie tylko w Europie, ale i na rynkach światowych istotne są inwestycje we własną markę i własny produkt - powiedziała podczas sesji inauguracyjnej VI edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Monika Nachyła, wiceprezes banku BGŻ.

REKLAMA
- Wydaje mi się, że jeśli chodzi o promowanie marek to najbardziej skuteczne są działania firm które inwestują, które mają budżety, mają plany, ambicje i skupiają się na własnym produkcie - powiedziała Nachyła podczas sesji inauguracyjnej zatytułowanej „Patriotyzm gospodarczy czy już protekcjonizm - sektor spożywczy w polityce krajów UE".

- Zgadzam się z tezą, że wyjście z hasłem produkt polski może być nierealne i niewykonalne - dodała.

- Jednak chcę podkreślić, że jako Bank BGŻ jesteśmy bardzo dumni z naszych klientów, z producentów, bo wielu z nich bardzo dobrze sobie radzi zarówno w Polsce, jak i w Europie, ale też i na rynkach światowych, a to dlatego, że są skoncentrowani na inwestycjach we własną markę i własny produkt - powiedziała również wiceprezes BGŻ.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to największa konferencja skierowana do sektora spożywczego i handlowego w Polsce, odbywająca się 5 i 6 listopada 2013 roku w Warszawie, w hotelu Sheraton.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA