Wiceprezes Carrefour Polska podsumowuje trzy kwartały inwestycji firmy w 2015 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2015 09:18

Wiceprezes Carrefour Polska podsumowuje trzy kwartały inwestycji firmy w 2015 r. fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska na zakończenie trzeciego kwartału 2015 roku znacząco umocnił swoją pozycję na rynku. Nasze inwestycje w Polsce są przykładem skutecznej realizacji multiformatowej strategii ekspansji, której celem jest nie tylko zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, ale także skoncentrowaniu się na oczekiwaniach klientów zarówno w kontekście cen, oferty jak również przyjemności z dokonywanych zakupów - mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych.

- Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa już ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe, a także 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 m. kw. GLA. Jako jedna z nielicznych sieci, Carrefour utrzymuje na polskim rynku wysoką dynamikę inwestycyjną - na przestrzeni ostatnich 9 miesięcy zakończyliśmy modernizację łącznie 13 hipermarketów, blisko 50 supermarketów oraz 4 centrów handlowych. Liczby te doskonale obrazują pracę jaką wykonaliśmy w tym roku w naszych obiektach, aby były one jeszcze bardziej przyjazne i atrakcyjne dla polskich klientów oraz aby najlepiej spełniały ich oczekiwania.W segmencie centrów handlowych, w minionym okresie na szczególną uwagę zasługują trzy duże inwestycje, które aktualnie realizujemy: Galeria Morena, Metropolitan Outlet i Galeria Zielone Wzgórze. Galeria Morena, która zostanie otwarta w drugim kwartale 2016 roku w Gdańsku, weszła obecnie w ostatnią fazę przebudowy. Wraz z końcem wakacji zakończyliśmy remodeling hipermarketu Carrefour, a w ostatnich miesiącach dołączyło do jej oferty 10 kolejnych znanych marek. Nowe umowy z najemcami nie tylko znacznie poszerzyły funkcje handlowe naszej galerii, ale również zbliżyły nas do poziomu 90% komercjalizacji tego obiektu - wylicza wiceprezes.

Kolejnym z projektów jest pierwsze w województwie kujawsko-pomorskim centrum wyprzedażowe Metropolitan Outlet Bydgoszcz, które powstanie z wyniku kompleksowego remodelingu galerii handlowej zlokalizowanej w Bydgoszczy przy Al. Jana Pawła II. W pierwszej fazie zaoferuje ono 11.500 m. kw. GLA oraz ponad 60 znanych marek outletowych.
- Co ważne, w niecały miesiąc po zaprezentowaniu tego projektu wspólne z White Star Real Estate oraz JLL, mamy już ok. 60% powierzchni zarezerwowanych przez znane marki modowe, obuwnicze i sportowe. Otwarcie nowego centrum po przebudowie zaplanowano na II kwartał 2017 roku - mówi Ronan Martin.

Trzecim z projektów jest rozbudowa i remodeling Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku, która po przebudowie zaoferuje ponad 20.000 GLA i 60 najemców. W najbliższych miesiącach Carrefour zaprezentuje kolejne centra handlowe ze swojego portfolio, które zostaną poddane modernizacji i rekomercjalizacji w 2016 roku.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane