REKLAMA
REKLAMA

Wiceprezes Carrefour: Rośnie odwiedzalność naszych centrów handlowych

www.portalspozywczy.pl 16 grudnia 2013 19:55

Dla Carrefour Polska istotna jest synergia między centrami handlowymi, a hipermarketami Carrefour. Warto też poszerzać ofertę handlową, unowocześniać architekturę budynku i wprowadzać udogodnienia dla klientów. Dzięki temu centra handlowe Carrefour cieszą się stabilnym i systematycznie rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.

REKLAMA
W przypadku centrów handlowych Carrefour obecny w nim nasz hipermarket zapewnia stałą odwiedzalność również całego obiektu. Synergia między tymi dwoma formatami jest dla nas bardzo istotna - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin.
- Warto jednak tam, gdzie jest taka potrzeba i techniczne możliwości poszerzyć ofertę handlową lub unowocześnić architekturę budynku. Wprowadzać na przykład lepszą komunikację wnętrz centrum, czy dodatkowe udogodnienia dla klientów w postaci większego parkingu, stref rozrywki, czy infrastruktury dedykowanej kobietom z małymi dziećmi - dodaje.
Podkreśla też, że Carrefour Polska nie planuje wyburzania starych centrów, żeby postawić nowe, tak jak dzieje się to np. we Francji, chociaż jednak bardzo rzadko.
- Carrefour Polska absolutnie nie planuje wyburzania swoich centrów handlowych, wręcz przeciwnie aktywnie je rozwija oraz umacnia ich dotychczasową pozycję. Upatrujemy w naszych obiektach olbrzymi potencjał, czego dowodem są nie tylko kolejne umowy najmu, które podpisujemy w naszych centrach handlowych, ale również ponad 250 przedłużonych wynajmów, jakie miały miejsce tylko w ubiegłym roku - mówi Martin.
- Wyburzenia centrów handlowych zdarzają się bardzo rzadko i dotyczą przeważnie obiektów, w których handel przestał już wcześniej funkcjonować. Centra handlowe spółki, korzystając z siły marki Carrefour cieszą się stabilnym i systematycznie rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności, jak również odpowiednimi wynikami finansowymi. Stąd też stanowią one w portfolio całej Grupy, istotny element, który będzie dalej rozwijany i umacniany - dodaje.
Francuski operator Carrefour poinformował właśnie, że postanowił stworzyć spółkę wyspecjalizowaną w zarządzaniu centrami handlowymi, w których działają hipermarkety wchodzące w skład sieci. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wszystkie europejskie rynki, na których obecny jest Carrefour.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA