Wiceprezes Da Grasso o zakupach centralnych w Eurocashu

www.portalspozywczy.pl 6 marca 2014 11:37

- Wszystkie kluczowe produkty do przyrządzenia pizzy oraz opakowania oferujemy franczyzobiorcom w ramach zakupów centralnych. Współpracujemy z jednym, wiodącym dostawcą - firmą Eurocash, ale mamy także dostawcę wspomagającego. W ich asortymencie są wszystkie produkty dedykowane naszej sieci, ale także oferta produktów bez naszego logo. Są też takie, które - wspólnie z Eurocashem na podstawie badań jakościowych - zarekomendowaliśmy franczyzobiorcom - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

- Jak ocenia Pani oferty firm spożywczych dedykowanych branży HoReCa? Czy ich jakość i różnorodność zaspokaja potrzeby takiej sieci jak Da Grasso?

Mamy bardzo dobre doświadczenia związane z dostawami, choć wiele z nich wypracowaliśmy metodą prób i błędów. Obecnie jesteśmy bardzo zadowoleni ze wszystkich dostawców, z którymi współpracujemy. Proces budowy systemu zakupów centralnych trwał w Da Grasso prawie trzy lata. Była to bardzo ciężka praca, ale opłaciła się.

- Wybór jakich produktów do skompletowania centralnych dostaw sprawił największy problem?

Największy problem - z resztą do dziś aktualny - sprawił dobór odpowiednich produktów mleczarskich, czyli serów. Jest to dla nas jeden z kluczowych produktów jakościowych. Rynek mleczarski w Polsce jest dość niestabilny i ceny sera wahają się bardzo znacznie na przestrzeni nawet kilku miesięcy. Ponadto często zdarzają się braki konkretnego rodzaju sera w Polsce.

Rynek mleczarski, w tym serowarski pozostają dla nas wyzwaniem. Na szczęście od kilku miesięcy mamy w ofercie produkt dedykowane Da Grasso. Jego jakość jest na oczekiwanym przez nas poziomie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane