PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Wiceprezes sieci Piotr i Paweł: Konkurencja dyskontów nie ma negatywnego wpływu na wyniki naszych sklepów

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2013 20:09

- Ekspansja Biedronki niepokoi wielu operatorów spożywczych, ale nam bezpośrednia konkurencja ze strony tego dyskontu nie szkodzi. Wręcz przeciwnie, tam, gdzie sąsiadujemy z Biedronką notujemy nawet wzrost obrotów - powiedział podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu Maciej Stoiński, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Zdaniem Macieja Stoińskiego, kluczem do prowadzenia biznesu jest znalezienie swojej tożsamości. - Różnimy się od dyskontów i klienci to widzą. Klient dyskontów to często również nasz klient, bo nie zawsze znajdzie tam wszystko, czego potrzebuje. Jako supermarket swoją ofertę kierujemy do nieco zasobniejszych konsumentów. Nasze hasło to "Przyjemność zakupów", a w komunikacji z klientem stawiamy przede wszystkim na podkreślenie stosunku jakości naszych towarów do ich ceny. Przygotowujemy wiele promocji, gdyż jak pokazują badania, rośnie sprzedaż produktów po obniżonych cenach - mówił podczas debaty na VI FRSiH wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

Piotr i Paweł prowadzi również sklep internetowy e-piotripawel.pl. - To nasza odpowiedź na multiformatowość. Ten kanał sprzedaży ma swoją rację bytu zwłaszcza w dużych miastach. Dzięki internetowi możemy dotrzeć do nowych grup klientów, takimi są na przyklad rodziny z małymi dziećmi. W sieci kupują również klienci naszych sklepów stacjonarnych, którzy znają naszą markę i mają do niej zaufanie - dodał Maciej Stoiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9557

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane