Wiceprezes Tesco: Należy cały czas obserwować konsumenta

Autor: www.dlahandlu.pl 6 października 2011 12:25

Aby nie stracić swojej pozycji na rynku należy cały czas podążać za konsumentem. Zastanawiamy się jakie będzie polskie społeczeństwo, jaki procent będą stanowili ludzie młodzi. Korzystamy nawet z badań w tym zakresie - powiedział podczas IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

Początkowo nie wyobrażaliśmy sobie sprzedaży np. odzieży w naszych sklepach, ale się udało. To samo było z rynkiem kwiatów - zapoczątkowaliśmy ten trend w dużych sklepach. Teraz kwiaty sprzedają także inne sieci. Trzeba patrzeć na konsumenta, spełniać jego oczekiwania i wychodzić mu naprzeciw - dodał wiceprezes Tesco.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane