REKLAMA
REKLAMA

Wiceprezes Tesco o skutkach kampanii promocyjnej Ciach

Autor: wp.pl 5 października 2013 10:08

Kampanią Ciach przekonaliśmy klientów. Dziś ich liczba w naszych sklepach wzrasta - mówi WP.PL wiceprezes Tesco Polska Czesław Grzesiak. Jednocześnie jednak gratuluje sukcesów jakie w trakcie spowolnienia gospodarczego osiągały dyskonty, czyli Biedronka oraz Lidl.

REKLAMA
Jak przyznaje wiceprezes Tesco, ich promocja Ciach rozpoczęta w połowie maja miała dwa skutki. Po pierwsze przyciągnęła klientów do supermarketów i hipermarketów brytyjskiej sieci, po drugie zmusiła konkurencję do większego wysiłku. W wakacje Biedronka odeszła od swojej strategii niskich cen na wszystkie produkty i rozpoczęła kampanie promocyjne.

- Promocja zawsze przyciągała klientów. My potrafimy korzystać z tego narzędzia. Myślę, że kampania Ciach, nasze akcje, które codziennie niemal proponujemy klientom wywołały nowe zjawisko, nową postawę kolegów z dyskontów co oznacza, że korzysta na tym klient - mówi Czesław Grzesiak w rozmowie z WP.PL.
Dodaje jednocześnie, że z liczby klientów i ich koszyków zakupowych można wnioskować powolne przyspieszanie naszej gospodarki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA