Wiceprezes Tesco: Po rozkręceniu gospodarki Polacy nadal będą kupowali ostrożnie

Autor: portalspozywczy.pl 31 października 2013 19:06

Nawet jeśli polska gospodarka ruszy dynamicznie do przodu Polacy nadal będą kupować rozważnie i patrzeć na niskie ceny, bo w dobie spowolnienia gospodarczego najważniejsza stała się dla nich „realna wartość i jakość za dobrą cenę" - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozyczy.pl wiceprezes Tesco Polska Czesław Grzesiak.

- W handlu najlepiej widać, jaka jest rzeczywista kondycja gospodarki, rzeczywista kondycja gospodarstw domowych i ich budżetów. Polacy zawsze kupowali „z głową" - szukali najlepszych okazji, porównywali ceny, wybierali produkty marek własnych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzesiak.

- Kryzys tylko wzmocnił ten trend. Sądzę, iż nawet gdyby polska gospodarka ruszyła dynamicznie do przodu, i tak będziemy kupować rozważnie i pamiętać o niskich cenach - dodaje.

- W Tesco mówimy, że najważniejsze jest „value for money", czyli realna wartość i jakość za dobrą cenę. „Value for money" jest dziś także dewizą chyba wszystkich polskich konsumentów - mówi również .

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety.

Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane