Wiceprezes Tesco: Program "Gwaracja Satysfakcji" to rewolucja w świecie marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 18 listopada 2013 10:52

Dla polskich klientów podstawowym kryterium wyboru sklepu na zakupy jest cena. Jednak – jak pokazują badania przeprowadzone na zlecenie Tesco – jakość i świeżość oferowanych produktów zawsze są w czołówce najważniejszych cech, jakich oczekujemy od sklepu. Zaś w przypadku świeżej żywności – to właśnie jakość i świeżość, bardziej nawet niż cena, decydują o tym, jaki sklep wybierzemy jako miejsce swoich zakupów - informuje sieć.

Jak podaje Tesco, w koszykach Polaków coraz częściej znajdujemy produkty z logo sieci handlowych. Klientów kusi niska cena, ale coraz częściej przekonuje też jakość. Według danych firmy PMR, wartość rynku marek własnych w Polsce wyniosła w 2012 roku już 33,8 mld zł. A to oznacza wzrost o 18,7 proc. w stosunku do roku 2011.

-  Jako pierwsza sieć handlowa na rynku dajemy naszym klientom "Gwarancję Satysfakcji" przy zakupie produktów marek własnych. Jesteśmy tak pewni jakości produktów z logo Tesco, iż umożliwiamy zwrot kosztów zakupionego produktu, gdy tylko klient ma w stosunku do niego jakiekolwiek zastrzeżenia – nawet wówczas, jeśli produkt po prostu nie trafi w jego gusta. Nasze podejście śmiało można nazwać rewolucją w świecie marek własnych. Po latach pracy nad stałą poprawą ich jakości i budowaniem zaufania klientów, dziś możemy dać Polakom Gwarancję Satysfakcji. Wierzymy, że ta inicjatywa pozwoli nam przekonać do marki Tesco jeszcze szerszą grupę klientów - pisze Anna Grabowska, dyr. działu zakupów, wiceprezes zarządu Tesco Polska.

W ramach programu "Gwarancja Satysfakcji", klient może skosztować i wypróbować każdy z produktów, jednak zwracany produkt musi zawierać przynajmniej 75 proc. zawartości opakowania. Podstawą do zwrotu jest paragon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • dostawca 2013-12-04 19:04:23

    KOLEJNA WIELKA B Z D U R A.......Gdyby ta pani dała swoje pieniądze , to była by rewolucja...

    Współczuje Panu Tomaszewskiemu takich zastępców...

  • jaki 2013-11-19 15:53:02

    Pomysł raczej mocno ryzykowny... ale kto zabroni bogatemu kasę rozdawać.

  • jarek piegus 2013-11-19 09:17:16

    To mam rozumieć, iż teraz w TESCO można brać za darmo 25% zawartości wszystkiego co ma logo TESCO, dobre w takim razie mykam po 25 kg mięsa ze 100 kg wykorzystanego w ramach "testu" :D

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane