Wiceprezes Tesco: Zarówno producenci, jak i handel jadą na jednym wózku

Autor: portalspozywczy.pl 4 października 2011 10:55

Gdybyśmy tylko mogli podnieść ceny, aby zadowolić małych sklepikarzy, to pewnie byśmy to zrobili. Jesteśmy jednak po badaniu polskich rodzin, które pokazują, że ludzie mają coraz mniej pieniędzy na żywność i dobra codzienne. Widać wyraźnie, że konsument więcej wydaje na dobra socjalne. Jesteśmy zobowiązani, by za tym trendem podążać - powiedział podczas IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska.

Jak tłumaczy Czesław Grzesiak, kryzysu nie wywołały sieci handlowe, które wpływają na obniżanie cen produktów. Skoro 65 proc. wyborów konsumentów to produkty z promocji, a ważnym czynnikiem przy wyborze produktów jest jakość, to w takim kierunku powinniśmy podążać.

Wiceprezes Tesco mówił, że nie da się zatrzymać zjawiska kryzysu. - Trzeba się więc dostosować i szukać najlepszych rozwiązań. Zarówno
producenci jak i handel jadą na jednym wózku. Dlatego Tesco nawiązuje kontakty z jak największą liczbą małych firm - powiedział Czesław Grzesiak

Wiceprezes Tesco podkreślił także podczas IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2011, że kluczowa jest jakość żywności. - Nie wyobrażam sobie sytuacji, aby jakakolwiek firma handlowa decydowała się na wypuszczenie produktu, który miałby niekorzystny wpływ na zdrowie konsumentów, ponieważ jest to działanie na krótką metę i grozi olbrzymimi startami - dodał.

Jak podsumował Czesław Grzesiak, dobrym przykładem była afera dioksynowa, którą odczuła cała branża mięsa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane