REKLAMA
REKLAMA

Więcej wędlin Henryk Kania trafi na półki Tesco w Wielkiej Brytanii

Autor: dlahandlu.pl 24 czerwca 2015 11:46

Spółka ZM Henryk Kania poszerza zakres współpracy z siecią supermarketów TESCO na terenie Wysp Brytyjskich, rozszerzając asortyment wędlin dostępnych w sklepach pod marką Henryk Kania. Spółka zakłada, że w ciągu najbliższych trzech lat udział sprzedaży zagranicznej w ogólnej strukturze przychodów spółki osiągnie poziom kilkunastu procent.

REKLAMA

Według danych ONZ oczna konsumpcja wyrobów mięsnych w Wielkiej Brytanii wynosi średnio 84,2 kg na osobę. - W 2013 roku przeciętny Polak spożył 35,5 kg wyrobów mięsnych. W tym roku liczba ta najprawdopodobniej wzrośnie do 39 kg. W przypadku Wielkiej Brytanii w ubiegłym roku poziom konsumpcji mięs i wędlin był ponad dwukrotnie wyższ” – komentuje Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania.
W 2014 roku ZM Henryk Kania osiągnęły przychody ze sprzedaży w wysokości 851,75 mln zł, co oznacza wzrost o 41% w porównaniu do roku 2013. Zysk netto spółki wyniósł 31,77 mln zł i był o 108% wyższy rok do roku.

Spółka poszerza asortyment oferowanych produktów w czołowych sieciach handlowych w kraju, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Kaufland, Lidl, Makro czy Żabka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA