Wielka akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł na reklamy w mediach

Autor: wprost.pl 11 sierpnia 2012 21:38

Wielka akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł na reklamy w mediach

Jeszcze kilka miesięcy temu daliby się pokroić, za jakość delikatesowych specjałów. Dziś uważają, że wyprodukowana w Czechach Szynka Babuni z 80-procentową zawartością mięsa, chorwacki dżem, w którym 100 gram wyrobu powstaje z 35 g owoców są godnymi polecenia. Jak zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów - czytamy we "Wprost".


To największa akcja marketingowa w historii polskiego oddziału niemieckiej sieci handlowej Lidl. Ponad 120 mln zł na zakup reklam w mediach, nowy serwis internetowy, strona na Facebooku i dwie gwiazdy polskiej kuchni. Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, co tydzień przygotowują swoje wersje przepisów na dania przyrządzone w oparciu o produkty z Lidla.

Nie dalej jak pół roku temu Karol Okrasa, szef ekskluzywnej restauracji Platter w warszawskim hotelu Intercontinental był innego zdania. Tygodnik Wprost poprosił go przeprowadzenie testu tanich marek własnych oferowanych w polskich sieciach handlowych. Okrasa skrytykował salami jako niejadalne, krzywił się kosztując sera Brie czy jogurtu naturalnego, ale pochwalił sok pomidorowy i pierogi. Na koniec jednak odmówił autoryzacji tekstu.

Nieżyjący już kucharz Maciej Kuroń od wielu lat związany był z Biedronką. W marcu dania z produktów Tesco reklamował Robert Makłowicz, znany z serii programów podróżniczo kulinarnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane