Wielka Brytania: Supermarkety notują spadki sprzedaży, dyskonty rosną dwucyfrowo

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 27 lipca 2016 10:53

Firma Nielsen opublikowała dane dotyczące sprzedaży w brytyjskich supermarketach za okres 4 tygodni kończący się 16 lipca. W tym czasie wartość sprzedaży spadła o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Najgorszym okresem był tydzień zakończony 2 lipca, kiedy sprzedaż była niższa aż o 5,5 proc.

Spadek sprzedaż w okresie 12 tygodni kończącym się 16 lipca zanotowała cała "wielka czwórka": Tesco, które ma 27,8 proc. udziału w rynku, o 1 proc.; Sainsbury o 1,5 proc.; Asda o 5,7 proc., a Morrison o 2 proc.

Natomiast Aldi zanotowało wzrost sprzedaży aż o 18,2 proc., a Lidl o 12,3 proc.

 

  • sdfsd 2016-07-27 23:27:33

    Ten kto w Polsce zrobi format hard discount, ten zbiera wsystko.

  • Supermarket 2016-07-27 14:29:06

    I niech mi jakis koncer stara sie wmowic ze szeroka lista jest realna przewaga vs SYFkonty na naszym rynku, gdzie zarobki to 1/4 brytyjskich. Zreszta tak sie konczy wspieranie modelu biznesowego ktory opiera sie na waskiej liscie i jednoczesne torpedowanie podwyzkami modelu biznesu ktory opiera sie na umiarkowanej lub szerokiej liscie. Kto bedzie dysteybuowal wam te wszystkie badziewne produkty? Tradycja??? Hipery???

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane