Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2012 11:43

Już w marcu rusza wielkanocna kampania Cukru Królewskiego. Jej celem będzie prezentacja cukrów wykorzystywanych przez konsumentów podczas pieczenia oraz zwrócenie uwagi na produkty innowacyjne. Działania reklamowe obejmą prasę konsumencką i branżową.

 

Głównym bohaterem tegorocznej kampanii wielkanocnej będzie rewolucyjny i jedyny na rynku cukier puder w młynku. Jednocześnie promowane będą również: tradycyjny cukier biały, drobny cukier biały w kartonie z zakrętką, cukier do wypieków oraz produkty dekoracyjne - cukier perlisty i rafinada. Założeniem producenta Cukru Królewskiego dla kampanii jest przede wszystkim komunikowanie o szerokiej ofercie artykułów dedykowanych domowym wypiekom. Szczególnie wyróżnione zostaną również produkty innowacyjne, których opakowania wyposażone zostały w dodatki ułatwiające pracę w kuchni -miarka, dozownik czy młynek w zastępstwie niewygodnego sitka.

Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego obejmie reklamę w prasie konsumenckiej - „Przyjaciółka", „Pani Domu" oraz w prasie branżowej. Działania wsparte zostaną kampanią PR w prasie i w Internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane