Wielkanocna kampania Majonezu Kieleckiego

Autor: pr 9 marca 2016 10:44

Dom mediowy UM (Universal McCann) wygrał konkurs ofert na realizację marcowej akcji promującej Majonez Kielecki, sztandarowy produkt Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Wiosenna kampania Majonezu Kieleckiego rusza w telewizji wraz z początkiem marca. Działania bazują na 15-sekundowych spotach reklamowych emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP i TVN) oraz kanałach tematycznych. Materiały reklamowe utrzymane w świątecznej stylistyce podkreślają wysoką jakość produktu oraz jego rolę, nie tylko jako dodatku do dań wielkanocnych, ale także codziennych. Kampania potrwa do 25 marca br.

Za kreację kampanii reklamowej dla Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” odpowiada agencja Optima Marketing Group. Spot wprzygotował dom produkcyjny Papaya Films. Dom mediowy UM (Universal McCann) odpowiada za zaplanowanie i zakup czasu antenowego w telewizji oraz przebieg działań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane