REKLAMA
REKLAMA

Wielkanocna kampania Palmy z Murzynkiem

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2013 13:22

Do końca marca br. potrwa silne wsparcie reklamowe margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem z oferty Spółki Bielmar. Kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem Lubię domowe ciasto, a Ty? zaplanowano w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.

REKLAMA
Komunikację produktu w okresie przedświątecznym skoncentrowano wokół aspektu kulinarnej tradycji domowych wypieków, będących nieodłącznym elementem wielkanocnego stołu i rodzinnych spotkań w gronie najbliższych. Palma z Murzynkiem - margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale wpisuje się w trend pieczenia od podstaw i kontekst polskiej tradycji kulinarnej.

Billboardy sponsorskie pojawiają się w TVP1, TVP2 oraz TVN7, a także w porannym i familijnym paśmie TVN. Ogłoszenia prasowe zamieszczono w wybranych magazynach kulinarnych i handlowych. W Internecie odsłony reklamowe zaplanowano, między innymi, na kobiecych podstronach Onet.pl, w serwisach kulinarnych Glossy Media oraz sieci Behavia. Dodatkowe wsparcie reklamowe pojawi się w witrynach TVN Player, TVN oraz na You Tube.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA