PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Wielokanałość sprzedaży: Klient oczekuje spójności na poziomie cen, promocji i jakości obsługi

Autor: www.dlahandlu.pl 7 października 2014 10:50

Zaoferowanie klientom takiego modelu sprzedaży, który w oparciu o integrację kanału, zagwarantuje im spójne i płynne doświadczenie zakupowe, to dziś największe wyzwanie dla sektora retail - czytamy w raporcie "Omnichannel Commerce" Grupy Unity.

REKLAMA

Dzisiejszy konsument bez względu na to, czy decyduje się pojawić w sklepie stacjonarnym, przejrzeć drukowany katalog, skorzystać z oferty online, zadzwonić do contact center czy wreszcie skorzystać z aplikacji mobilnej, oczekuje spójności na poziomie cen, promocji i jakości obsługi.

- Niestety, większość polskich tradycyjnych detalistów traktuje klientów kupujących przez internet jak całkowicie odrębna grupę, która nie odwiedza sklepów fizycznych i odwrotnie - klientów w sklepach tradycyjnych nie zachęca do korzystania z oferty online. To oznacza, że dystans, który dzieli nas do stanu rozwoju rynków Europy zachodniej (UK, Niemcy), jest wciąż ogromny - mówi Piotr Wrzalik, wiceprezes Grupy Unity.

O tym, że warto inwestować w strategię omnichannel commerce pokazują wyniki operacyjne największych detalistów takich jak Argos, John Lewis, Debenhams czy B&Q. Według raportu Forrester Research z grudnia 2011 r., 48 proc. detalistów, którzy przekształcili firmy w kierunku omnichannel oceniło, że przełożyło się to na wzrost przychodów, a jedna czwarta potwierdziła, że jest już widoczny wynikający z tego wzrost zysków.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA