Wielokanałowa kampania marki Dermedic

Autor: Marketing przy kawie 19 maja 2014 10:42

Na outdoorze, w prasie oraz internecie prowadzona jest kampania reklamowa marki Dermedic. Dermokosmetyki promowane są pod hasłem „3 kroki do idealnego nawilżenia skóry".

 

Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki jako eksperta w zakresie rozwiązywania problemów skóry. Akcja skierowana jest do kobiet mających skłonność do podrażnień i alergii.

Produkty z serii Hydrain 3 Hialuro - płyn micelarny H2O, krem dogłębnie nawilżający oraz serum nawilżające twarz, szyję i dekolt - promowane są na outdoorze, w prasie (m.in. „Twój Styl", „Pani", „Elle", „Glamour", „Claudia"), w internecie (akcja testowania serum nawilżającego na portalu Wizaż.pl, blogosfera) oraz poprzez materiały POS w aptekach (m.in. zestawy trzech promowanych produktów).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane