PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Wina stołowe sprzedają się coraz lepiej w sklepach poniżej 300 mkw.

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2015 13:27

10 proc, w skali roku i 18,3 proc. w skali ostatnich dwóch miesięcy - taki wzrost w 2014 r. zanotowała kategoria win stołowych, sprzedawanych w sklepach o powierzchni poniżej 300 mkw. W tym samych czasie wzrost kategorii w sklepach powyżej 300 mkw. osiągnął odpowiednio w skali roku i w ciągu ostatnich dwóch miesięcy: 4,2% i 1,4 %. Dane te pochodzą z badań przygotowanych przez firmę Nielsen, obejmujących okres: luty 2014 - styczeń 2015.

REKLAMA

Wartość segmentu win stołowych to obecnie ponad 1,4 miliarda złotych. Rośnie również sprzedaż win wytrawnych, które przez lata ustępowały winom słodkim i półwytrawnym. Z badań wynika, że ich sprzedaż wzrosła w zeszłym roku o 24%. Przybywa również amatorów win słodkich - ta kategoria zanotowała wzrost na poziomie 18%.

- Cieszy nas fakt, że Polacy co raz chętniej kupują wina w mniejszych sklepach. Naszym zdaniem, to efekt znacznego polepszenia oferty kategorii w tego typu placówkach. Widzimy w tym zjawisku spory udział Faktorii Win, która stara się uświadomić właścicielom sklepów jak dobre zarządzanie kategorią win w sklepie może przynieść realny zysk oraz wspiera ich, dostarczając narzędzia sprzedażowe i przede wszystkim wina dobrane do potrzeb Polaków. - komentuje Michał Groniewski, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15555

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA