WINIARY promują deser POMYSŁ NA... Panna Cotta

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2012 17:35

Promocji deseru WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym towarzyszy silna kampania marketingowa.

Od ponad miesiąca widzowie mogą oglądać trzy warianty reklamy telewizyjnej. Każda z nich odpowiada innemu smakowi deseru. Autorem spotów jest Wojciech Smarzowski – znany polski reżyser głośnej ostatnio „Róży”. Z myślą o gotujących internautach powstała strona www.pomyslnadeser.pl, na której można obejrzeć filmy, przedstawiające sposób przygotowania deserów WINIARY POMYSŁ
NA…. Ponadto 12 marca na stronie ruszy także specjalny konkurs dla konsumentek. Aby wziąć w nim udział, należy wysłać swój przepis na deser z wykorzystaniem produktów WINIARY POMYSŁ NA… i dołączyć zdjęcie przysmaku. Na zwycięzców czekają: robot kuchenny Kitchen Aid, ekspresy NESCAFÉ DOLCE GUSTO oraz zestawy foremek do deserów. –  Desery kremowe na zimno najlepiej ustawiać pomiędzy kategorią ciast w proszku, a kategorią deserów klasycznych (budynie, galaretki, kisiele), koniecznie na poziomie wzroku. Dobrze sprawdzą się również ekspozycje dodatkowe przy kawie – podpowiada Izabela Dębska, category manager.
WINIARY POMYSŁ NA… Panna Cotta z sosem truskawkowym, POMYSŁ NA… Tiramisu z sosem o smaku amaretto oraz WINIARY POMYSŁ NA… Creme Caramel z sosem karmelowym kosztują ok. 3,50 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane