Winiary promują się na Facebooku

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2010 11:59

Winary pojawiło się na Facebooku zaledwie w marcu, a już zgromadziło niemal 2.000 fanów. Do profilu marki codziennie dopisują się nowi pasjonaci gotowania, którzy dzielą się pomysłami i spostrzeżeniami na temat produktów firmy oraz rekomendowanych przez markę kulinarnych porad.

- W dobie, w której penetracja internetu jest w Polsce wyższa od penetracji telefonów stacjonarnych, nowocześnie zarządzana marka powinna jak najlepiej eksploatować wirtualną przestrzeń. Winiary zna dobrze swoich konsumentów i wie, że Facebook jest dla nich bardzo wygodnym i lubianym kanałem komunikacji. Przewidujemy, że coraz częściej to właśnie za jego pośrednictwem sympatycy marki będą informować o swoich potrzebach i pomysłach. Chcemy więc, by Winiary wychodziło im naprzeciw na wszystkich polach. Dlatego dbamy o to, by materiały tworzone specjalnie na potrzeby naszego fanpage'u dostarczały zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Zdajemy sobie sprawę, że społeczność zaangażowanych sympatyków, którzy nawiązują i rozwijają w internecie relacje z marką to wartość nie do przecenienia - powiedziała Monika Jusińska Zbiegniewska, marketing manager Winiary.

Oprócz przepisów dużym zainteresowaniem cieszą się też „instruktażowe" filmy wideo, prezentujące sposoby przygotowania dań, wyboru warzyw czy sprytniejszego wykonywania kuchennych czynności.
Wisienką na torcie atrakcji facebookowej strony Winiary jest wirtualna postać/bohaterka marki, Agnieszka Winiarska. Ta (nie)oficjalna gospodyni profilu, zwolenniczka czekolady i miłośniczka gotowania, dba o sympatyczną atmosferę. Z odrobiną poczucia humoru dzieli się swoimi przemyśleniami i dyskutuje z użytkownikami.

Więcej informacji na http://www.facebook.com/MojeWiniary


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane