REKLAMA
REKLAMA

Winiary promują Soser w telewizji

Autor: pr 8 lutego 2012 15:00

W lutym po raz kolejny rusza kampania telewizyjna promująca Soser - uniwersalną bazę do sosów i dań. Równolegle na fan page'u oraz stronie internetowej www.winiary.pl jest prowadzona kampania internetowa, w czasie której konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości produktu oraz zapoznanie konsumentów z mocą jego kulinarnych możliwości.

REKLAMA

Tegoroczna kampania telewizyjna to kontynuacja wcześniejszych działań reklamowych. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim zostaną wykorzystane dwa spoty: 30 oraz 15-sekundowy.

Spot reklamowy przedstawia rozmowę matki z córką w czasie przygotowywania obiadu. Gdy dziewczyna zwierza się, że chciałaby się wybrać z kolegą do kina, w kuchni pojawia się ojciec i widzi, iż przeszkodził w kobiecej rozmowie. Córka, chcąc zmienić temat, pyta o Soser. Mama tłumaczy jej, w czym tkwi tajemnica pysznego dania - po dodaniu produktu Soser, sos robi się gesty, aksamitny i niezwykle aromatyczny.

Aktywności w internecie obejmują quiz prowadzony na fan page'u marki Winiary. Osoby, które najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, otrzymają jeden z 2500 zestawów produktów marki Winiary (do odebrania w sieci Kolporter). Akcja potrwa pięć dni, a codziennie na zwycięzców czeka 500 zestawów. Dodatkowo w lutym na stronie www.winiary.pl wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 50 zestawów produktów marki Winiary wraz z akcesoriami kulinarnymi.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA