REKLAMA
REKLAMA

Wipasz: Sieci promują sprzedaż drobiu paczkowanego

www.portalspozywczy.pl 30 marca 2015 16:18

Głównym trendem na rynku mięsa drobiowego jest stopniowy wzrost popularności mięsa paczkowanego. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku zainwestowaliśmy w linie naważające i pakujące – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Zielonka, kierownik Działu Marketingu w Zakładzie Drobiarskim Wipasz.

REKLAMA

Wartość i wielkość polskiego rynku drobiu w zeszłym roku wzrosła o około 7 proc. - W tym roku i w latach kolejnych należy się spodziewać dalszego wzrostu, choć jego tempo spadnie – prognozuje Anna Zielonka. 

Zwraca uwagę, że dla dużych zakładów produkcyjnych wciąż rosnącym kanałem dystrybucji jest eksport. - Jeśli chodzi o rynek krajowy rośnie udział w sprzedaży sieci detalicznych a szczególnie dyskontów. Klienci stopniowo odchodzą od zakupów drobiu na stoisku tradycyjnym na rzecz mięsa paczkowanego promowanego przez sieci – zauważa Zielonka.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA