REKLAMA
REKLAMA

Wirtualny sklep Frisco.pl powraca na ulice Warszawy

Autor: pr/dlahandlu.pl 16 czerwca 2014 11:17

Ponad sto wirtualnych samochodów Frisco.pl rozpoczęło mobilną sprzedaż na ulicach stolicy. Warszawiacy przez miesiąc będą mogli kupić z nich różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl. Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie, działania PR i w social media.

REKLAMA

- Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu - mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl.

- Nasza akcja pokazuje, jak naturalnie Frisco wpisuje się w zmieniające potrzeby konsumpcyjne współczesnych Polaków. Dzięki mobilnym rozwiązaniom mogą otrzymywać produkty o najwyższej jakości, nie tracąc przy tym czasu. Śmiało można powiedzieć, że dzięki Frisco zyskujemy dwie godziny na realizację swoich pasji - dodaje prezes Frisco.pl.

Wraz z uruchomieniem wirtualnych samochodów-sklepów Frisco wprowadza nową ulepszoną aplikację mobilną. Pobiera się ją na smartfony działające w systemie Android bądź iOS poprzez zeskanowanie odpowiedniego QR kodu bezpośrednio z Frisco Vanów. Można z nich kupić różnorodne artykuły spożywcze, w tym świeże warzywa i owoce, nabiał, słodycze i napoje skanując ich kod kreskowy czy robiąc nawet zdjęcia wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Oferta obejmuje też produkty dla najmłodszych, chemię gospodarczą i środki czystości. Wybrane produkty zostaną zapamiętane w koszyku, a klienci będą mogli dokończyć swoje zakupy w dowolnym czasie i miejscu.

- Nasze mobilne sklepy stanowią połączenie tradycyjnych form sprzedaży z nowoczesnymi technologiami. Po raz kolejny chcemy zainspirować warszawiaków do uczestniczenia w nietypowej formie interakcji miejskiej. Liczymy, że wielu mieszkańców stolicy, choćby dla zabawy, zechce wypróbować nasze innowacyjne rozwiązania, a jednocześnie odkryje korzyści wynikające z robienia zakupów spożywczych na Frisco.pl - dodaje Przemysław Matul, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

Najnowszej akcji Frisco towarzyszy konkurs organizowany na stronie e-supermarketu. Wygrać w nim można karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki o łącznej wartości 60 tys. zł. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA