REKLAMA
REKLAMA

Wirtualny spacer po Blue City w technologii Google Business View

Autor: pr 21 kwietnia 2015 10:25

Wirtualny spacer po Blue City w technologii Google Business View Fot. Blue City

Jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Warszawie, Blue City zaprezentowało internautom pełny wirtualny spacer po swoim wnętrzu. Google Business View umożliwia internautom „wejście” do środka obiektu i obejrzenie go od wewnątrz w serii połączonych zdjęć panoramicznych. Usługa jest zintegrowana z Google Street View, dzięki czemu możliwe jest płynne przejście z widoku ulicy do wirtualnego wnętrza galerii handlowej.

REKLAMA

Zastosowanie technologii pozwala zapoznać się z ofertą centrum z dowolnego miejsca na świecie w nowatorskiej, atrakcyjnej wizualnie formie. Nowy sposób prezentacji wyróżnia Blue City w wynikach wyszukiwania Google, na mapach Google, zwiększa atrakcyjność wizytówki centrum w Google+, umożliwia też dodanie treści wizerunkowej do strony internetowej Centrum.

- Uważnie śledzimy wszystkie nowości i pojawiające się nowe technologie. Jako pierwsi w kraju wiele lat temu wprowadziliśmy mapy interaktywne, zastępując całkowicie tradycyjne, papierowe plany centrum. Bardzo wcześnie zrozumieliśmy potęgę internetu i zaczęliśmy wykorzystywać reklamę w sieci do naszych celów, wierząc, że możliwa jest konwersja internautów na klientów centrum w świecie realnym. Dziś duża część naszego budżetu reklamowego lokowana jest w internecie – mówi dyrektor marketingu Blue City Krzysztof Sajnóg.

Blue City planuje wprowadzanie kolejnych nowinek technologicznych w tym roku, w ramach długoterminowej strategii cyfryzacji centrum. - Nasi klienci od dłuższego czasu mogą korzystać z bezprzewodowego internetu na terenie galerii handlowej. Kilka lat temu wprowadziliśmy specjalne rozwiązanie informatyczne, które umożliwia personalizację przekazu reklamowego zgodnie z indywidualnymi preferencjami klientów, korzystających z elektronicznych kanałów komunikacji: strony WWW, aplikacji mobilnej i portali społecznościowych. Niebawem pojawią się kolejne udogodnienia, oparte na nowych rozwiązaniach – zapowiada Sajnóg.

Spacer Google Business View powstał przy współpracy z agencją reklamową Communication Unlimited oraz Rekomendowanym Fotografem Google Andrzejem Salskim, Think So. Za strategię i komunikację Blue City od 4 lat odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA