Właściciel Castoramy chce podwoić liczbę marketów w Polsce

Autor: Planet Retail za Bloomberg 14 czerwca 2011 00:35

Koncern Kingfisher planuje podwoić w Polsce liczbę marketów Castorama z 60 do około 120. Spółka zamierza także przekształcić sklepy Brico Depot w markety pod szyldem Castoramy - informuje Planet Retail, za agencją Bloomberg.

Prezes Kingfisher Ian Cheshire powiedział, że polski rynek marketów budowlanych i wykończeniowych nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. W tym roku spółka może otworzyć sześć nowych marketów. Co roku możliwe jest budowanie kolejnych 10.

Castorama zamierza też rozwinąć nowy koncept marketów, w których większy akcent położony jest na artykuły dekoracyjne, w odróżnieniu od marketów oferujących typowe materiały budowlane i wykończeniowe, jak cegły i płytki podłogowe. Obecnie 10 marketów Castoramy kwalifikuje się do tego konceptu.

Sklepy Brico Depot liczą zazwyczaj 2.000 metrów kw. powierzchni sprzedaży oraz posiadają przestrzeń magazynową i mogą zostać skonwertowane na markety Castoramy, posiadające średnio około 5.000 metrów kw. powierzchni - podaje Planet Retail.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane