Właściciel Paleo: to może być trudny rok dla handlu

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 26 stycznia 2011 08:03

Właściciel Paleo: to może być trudny rok dla handlu

W tym roku nie spodziewam się poprawy koniunktury. Dopóki nie wzrosną płace, popyt będzie malał , a klienci będą się skłaniali ku tańszym produktom. Ponadto drastycznie drożeją paliwa, co będzie miało przełożenie na ceny podstawowych produktów - mówi Wojciech Śliwa, właściciel sieci Paleo.

Paleo w najbliższym sąsiedztwie ma sklepy sieci Biedronka , Stokrotka , Euro Sklep , Lewiatan , Delikatesy Centrum , a także hipermarket Tesco i
Auchan. Jak z nimi konkuruje? - Jakością obsługi i ofertą - szczególnie produktów świeżych , a także aranżacją sklepów. To nasze największe atuty,
bo jeśli chodzi o ceny trudno nam się porównywać do rynkowych potentatów. Niemniej wypracowaliśmy sobie wysokie standardy, co bardzo cenią sobie nasi klienci - dodaje Wojciech Śliwa.

Obecnie pod szyldem Paleo działa sześć marketów spożywczo-przemysłowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane