Właściciel sieci Gatta inwestuje w nowy system IT

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 6 marca 2013 11:00

Ferax, właściciel marki Gatta, uruchomił system Microsoft Dynamics AX for Retail w celu wsparcia działań sprzedażowych w rozbudowanej sieci detalicznej.

Dotychczas Ferax używał systemu Microsoft Dynamics RMS (Retail Management System) do obsługi sieci swoich salonów sprzedaży. Było to rozwiązanie wdrożone w 2006 roku, kiedy sieć liczyła około 30 punktów sprzedaży. Z kolei centrala firmy korzystała już wówczas z systemu Microsoft Dynamics AX. Wraz z rozbudową sieci salonów zdecydowano się na wdrożenie rozwiązania zintegrowanego z posiadanym systemem ERP. Firmie zależało m.in. na uproszczeniu procesów zarządzania siecią sprzedaży i automatyzacji procesów obsługi sieci po stronie centrali, a także odciążeniu pracowników sklepów od wykonywania czynności logistycznych w punkcie sprzedaży.

W rezultacie wybrano system Microsoft Dynamics AX for Retail. Partnerem wdrożeniowym po raz kolejny została firma I&B Consulting, posiadająca bogate doświadczenie w implementacji rozwiązań klasy ERP w branży handlowej.

Dzięki wdrożonemu rozwiązaniu udało się zwiększyć rotację towaru w salonach o ponad 40% oraz zredukować koszty operacyjne sieci o 10%.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane