PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Właściciel sieci KFC i Starbucks zanotował wzrost sprzedaży o 15 proc.

Autor: wyborcza.biz 25 października 2013 12:21

Wrocławski AmRest szacuje, że od początku lipca do końca września sprzedaż w 698 prowadzonych przez niego lokalach wzrosła średnio o ponad 15 proc., do 697 mln zł.

REKLAMA
AmRest Holdings prowadzi w Polsce na zasadach franczyzy m.in. sieci fast food pod marką KFC i Burger King, kawiarnie Starbucks oraz pizzerie Pizza Hut. Holding działa też w Europie Środkowo-Wschodniej (Czechy, Węgry, Bułgaria, Rosja, Serbia), w Hiszpanii (marka La Tagliatella) i w Chinach (marki Blue Frog i KABB).

W trzecim kwartale sprzedaż w lokalach działających w Europie Środkowo-Wschodniej (w tym także w Polsce) wzrosła w przeliczeniu na złote do 415 mln zł, czyli o 7,7 proc wobec ubiegłego roku. Sprzedaż na tzw. nowych rynkach wyniosła 35,4 mln zł.

W Europie Środkowo-Wschodniej AmRest stawia przede wszystkim na rozwój barów szybkiej obsługi KFC. Ma już ich 364 w Polsce. W pierwszej połowie roku wrocławska firma otworzyła dziesięć nowych lokali, m.in. w centrach handlowych. AmRest wchodzi też w lokalizacje wolno stojące typu Drive Thru - w dużych i średnich miastach, a także przy drogach ekspresowych oraz autostradach.

Spółka planuje dalszy rozwój sieci Burger King w tempie trzech-czterech otwarć nowych restauracji rocznie oraz ekspansję Starbucksa w Polsce, Czechach i na Węgrzech.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA