Właściciele sieci Mrówka celują w 400 placówek

wnp.pl 18 lipca 2014 09:03

Jednym z filarów Grupy PSB są sklepy Mrówka w wersji standardowej i mini, w których można zaopatrzyć się w artykuły z segmentów dom, ogród i wyposażenie wnętrz. - Ale już wyszliśmy poza ten schemat: to także kosmetyki czy produkty motoryzacyjne. Wszystko, czego potrzebuje lokalny odbiorca - tłumaczy członek zarządu. Poza wielkimi miastami, w powiatach, w mniejszych miejscowościach i po wsiach wszyscy budują domy, a po zbudowaniu - chcą je odpowiednio wyposażyć, zakupić artykuły potrzebne w ogrodzie i wyposażenie wnętrz. Firma celuje w 400 placówek, zaś miast powiatowych jest ponad 700.

Centrala myśli o przyszłości, czyli na przykład o rozwoju działalności w internecie i nowych inwestycjach, jak kupno ziemi pod przyszłe Mrówki, oddawane później w dzierżawę.

Po 16 latach działania Grupa Polskie Składy Budowlane (PSB) zrzesza ponad 330 małych i średnich rodzinnych firm z całej Polski. Prowadzą one 428 składów budowlanych, 164 markety PSB-Mrówka i 31 centrów handlowych PSB-Profi. To razem 11 tys. miejsc pracy. Każdy partner jest zarazem akcjonariuszem Grupy. W 2013 r. przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych w skali Grupy wyniosły niemal 5 mld zł. A centrala przekroczyła 1,78 mld zł. Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych to niemal 14 proc., a w rynku hurtowym - 27 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane