Własne medium audiowizualne uzupełnia działania PR centrów handlowych

Autor: dlahandlu.pl/pr 29 czerwca 2011 09:33

Telewizja w centrach handlowych staje się dodatkowym kanałem komunikacji z klientami, którzy preferują materiały wideo zamiast tekstu.

- W ramach relacji można pokazać odbywające się na terenie centrum koncerty, imprezy oraz wystawy tematyczne. Przy takich okazjach warto również postawić na wideo-sondy przeprowadzane wśród klientów: uzyskać opinie o samej galerii, eventach, restauracjach itp. - mówi Maja Turek, wydawca CBC Film Productions.

Niezależnie od produkcji materiałów o charakterze informacyjnym, centrum handlowe może również promować się poprzez wideo-poradniki, wyjaśniając gdzie warto pójść i jak spędzić czas w galerii. Materiały tego typu promują nie tylko galerię: sklepy, restauracje, ale także pewien styl życia. - W materiale przedstawiciele galerii mogliby doradzać jak zdrowo i smacznie zjeść w centrum. Mogliby poinformować o możliwościach dojazdu - prywatnej linii komunikacyjnej, miejscach parkingowych, nie tylko dla samochodów, ale i rowerów - wyjaśnia Turek.

Poradniki mogą dotyczyć również kupowania prezentów na różne okazje. Polecać niekonwencjonalne upominki, ale również te najpopularniejsze i sprawdzone.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane