REKLAMA
REKLAMA

Woda Arctic wraca na rynek

Autor: Rzeczpospolita 17 lutego 2015 09:30

Należąca do grupy Kofola spółka Hoop Polska inwestuje w wodę Arctic. Jeszcze w lutym br. trafi ona do sklepów w odmienionej butelce z nowym logo. Natomiast w połowie roku do wód klasycznych i smakowych pod tym brandem dołączą wody funkcjonalne - czytamy w "Rzeczpospolitej".

REKLAMA
Hoop Polska ufa, że uda się jej w ten sposób wykorzystać potencjał marki. Tym bardziej że - jak pokazują badania konsumenckie - jest ona nadal znana w Polsce.

Jak podkreśla przedstawicielka spółki na łamach "Rz", Hoop Polska chciałaby w ciągu dwóch lat osiągnąć stabilną pozycję w pierwszej dziesiątce marek wód butelkowanych, biorąc pod uwagę wartości sprzedaży. Aby do tego doszło, Arctic musi zdobyć co najmniej 2 proc. udziałów.

Jak pisze "Rz" za danymi Nielsena, w ubiegłym roku na zakupy wód butelkowanych Polacy wydali ponad 3,3 mld zł, o 6 proc. więcej niż w 2013 r. W tym czasie wartość całego rynku napojów poszła w górę o 3,5 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA