PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Wódka Palace w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją

Autor: pr 12 października 2017 12:29

Wódka Palace w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją fot. materiały prasowe

Wódka Palace (CEDC), ziemniaczana, polska wódka premium obecna na rynku od 26 lat, trafiła w październiku na sklepowe półki w odświeżonym opakowaniu i z nową komunikacją.

Marka Palace podkreśla wysoką jakość wódki produkowanej na bazie spirytusu ziemniaczanego. Z drugiej strony nawiązuje też do tradycji dobrej zabawy i celebrowania wyjątkowych okazji.

- Wódka Palace postrzegana jest przez konsumentów jako wysokiej jakości alkohol o eleganckim wizerunku, który doskonale sprawdza się podczas wyjątkowych okazji, takich jak np. wesela – mówi Monika Grudniak, reprezentująca markę Palace.

- Dlatego, wraz z odświeżonym opakowaniem, postanowiliśmy też zaprezentować nową platformę komunikacyjną. Nawiązuje ona do tradycji dobrej zabawy, zarówno poprzez brand hero – księcia Jana Klemensa, jak i nowe hasło: „Palace. Ożywia ducha dobrej zabawy - dodaje.

Odświeżone opakowanie wódki Palace nadal nawiązuje swoim charakterystycznym kształtem do XVII-wiecznych kolumn z Pałacu Branickich w Białymstoku. Zmianom uległy natomiast etykiety. Grafika utrzymana jest w formie szkicu, co nadaje jej rzemieślniczego charakteru, zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi. Na etykiecie wyróżnione zostało również hasło „polska wódka”, podkreślające unikalność receptury marki Palace. Z tyłu butelki umieszczono tekst oraz grafikę nawiązujące do charakteru produktu i jej lekkiej ekstrawagancji. W oknach pałacu widać ludzi biorących udział w zabawie oraz strusia, który nie znalazł się tam przypadkowo. W XVIII wieku, o czym wie niewielu, strusie zostały sprowadzone do Białegostoku jako zwierzęta ogrodowe. Najważniejsze, czyli zawartość butelki, nie uległa zmianie.

Wprowadzenie do sprzedaży wódki Palace w odświeżonej butelce i z nowa komunikacją wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach, a także aktywnościami w prasie handlowej.

W sprzedaży marka pojawi się od października w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, w opakowaniach o pojemności 500 i 700ml. Rekomendowane ceny to 500ml: 26,99 zł i 700ml: 37,99 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11109

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane