Wojak startuje z kampanią

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2013 09:20

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna piwa Wojak - marki piw ekonomicznych z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Wojak w nowej szacie graficznej jest dostępny w sprzedaży od początku lutego br.

Spot reklamowy opowiada historię reportera śledczego, który odkrywa, że niektóre tanie piwa są warzone nieuczciwie - z dodatkiem sztucznych enzymów przyspieszających warzenie piwa. Reporter ujawnia prawdę o nieuczciwości niektórych piw ekonomicznych i jednocześnie udowadnia, że można warzyć dobre piwo w rozsądnej cenie. Tak jak warzony jest Wojak - ze słodu jęczmiennego, drożdży, chmielu i wody, bez dodawania sztucznych enzymów i bez przyspieszania warzenia, zgodnie ze sztuką piwowarską.

W ramach kampanii reklamowej marka odświeżyła również wizerunek produktu. Złote elementy na opakowaniach nawiązują do
najwyższej jakości tego piwa. Wizerunek kłosów symbolizuje naturalne surowce, z jakich powstaje Wojak.

Nowy Wojak jest lżejszy w smaku, bardziej wyrazisty, ma nieco niższy poziom goryczki niż jego poprzednik, a także optymalną zawartość alkoholu. Dostępny jest w dwóch wariantach - Wojak Jasny Pełny o zawartości alkoholu 5% oraz Wojak Mocny - o zawartości alkoholu 7%.

Piwo Wojak sprzedawane jest w butelkach i puszkach 0,5 l oraz w czteropakach puszek. Cena Wojaka utrzyma się na tym samym poziomie, co dotychczasowa.

Spot reklamowy pojawi się we wszystkich najpopularniejszych stacjach TV pod koniec lutego i potrwa do 24 marca 2013 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane