Wojciech Jagielski w reklamie Nescafe Classic

dlahandlu.pl 13 marca 2014 13:08

Nescafe Classic na dzień dobry! To hasło nowej ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej marki Nescafe, należącej do firmy Nestlé. Po raz pierwszy na rynku polskim marka zdecydowała się na współpracę z osobą znaną z mediów. W reklamie wziął udział Wojciech Jagielski, popularny dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Działania reklamowe skierowane są do osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez porannej kawy. Kampania podkreśla, że z kawą NESCAFÉ CLASSIC dzień zaczyna się najlepiej jak się da. Spot podkreśla najważniejsze atrybuty kawy Nescafe Classic.

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest nowy, 30-sekundowy spot. Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmują główne stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, m.in. TVP, Polsat i TVN. Spot emitowany jest również na platformie VOD. W celu wzmocnienia komunikacji przygotowano również spot radiowy, który będzie emitowany w Radiu Zet i RMF FM. Kampania wystartowała 7 marca i potrwa kilka tygodni. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane