Wrigley Polska umacnia świadomość marki Airways

Autor: Media&Marketing 22 listopada 2010 10:30

Wrigley Polska prowadzi kampanię reklamową gumy Airwaves. Wykorzystano w niej m.in. billboardy i wiaty przystankowe w największych miastach Polski.

Hasło kampanii "Przytkało cię? Poczuj mentolnięcie" ma odzwierciedlać cechy gumy Airwaves. Produkt ten ma w swoim składzie mentol, który z jednej strony pomaga udrożnić drogi oddechowe, a z drugiej - zapewnić odświeżenie.

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Airwaves i jej benefitów.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • tribe 2010-12-07 23:16:51

    jest też strona z konkursem na najlepszą fotograficzną ilustrację mentolnięcia - mentolniecie.pl, można wygrać dużo gumy i wycieczkę do Rio

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane