Wsparcie marketingowe nowych produktów GERBER

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2011 11:14

W czerwcu 2011 roku rozpoczną się działania marketingowe dla nowych produktów marki GERBER - 5 obiadków i 3 deserków, które są teraz dostępne w dwustugramowych opakowaniach, z większymi kawałkami. Produkty przeznaczone są dla dzieci pomiędzy 8. a 12. miesiącem życia.

Wparciem działań marketingowych dla nowej linii obiadków i deserków GERBER będzie kampania prasowa, która obejmie działania w tytułach parentingowych (m.in. Mamo to Ja, Twoje Dziecko, Mam Dziecko, Twój Maluszek, Dziecko, Rodzice, M jak mama) oraz w tytułach prasy kobiecej (Świat Kobiety, Claudia, Oliwia, Naj,), a także szeroko zakrojone działania public relations. Informacje na temat dań GERBER będzie można także znaleźć na stronie internetowej www.gerber.pl. W ramach działań marketingowych wpierających nowe produkty GERBER przewidziany jest także bezpośredni mailing do konsumentów, a także kampania internetowa, której działania obejmą takie portale jak: Onet.pl, Dziecko.pl, Interia.pl; Dzieci.pl;
e-dziecko.pl oraz pakiety parentingowe GlossyMedia, EdiNet oraz Arbo.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane